Od pomyślnie zakończonej kampanii na Kickstarterze wiele się działo w naszej rodowitej produkcji Edengrad, zdobyte dzięki wam środki Pieniężne pozwoliły deweloperom z poznańskiego studia Huckleberry Games wprowadzić wiele nowych elementów oraz poprawek do świata gry.
Spójrzmy Co zmieniło się w Edengrad w ciągu ostatnich tygodni.
- Optymalizacja – Jeden z kluczowych elementów, nad którym pracuje studio Huckleberry Games, wprowadzając poprawki i udoskonalenia, aby jak najlepiej przygotować grę na przywitanie tysięcy użytkowników z całego świata.
- Moby, AI – System, dzięki któremu mooby zaczęły przemieszczać się z miejsca na miejsce, patrolując wyznaczony teren, zamiast bezczynne stać i czekać na przeciwnika.
- Nowy system przeciwników – zawierający między innymi optymalizacje kodu przeciwników oraz dodający im kilka naprawdę ciekawych funkcji.
- Skrzynki – Eksploracja świata zawsze był ważnym elementem w grach tego typu, nie inaczej będzie w Edengrad, dzięki nowemu systemowi łupów ze skrzynek.
- System pułapek (miny lądowe) – Dzięki temu elementowi wojny miast będą jeszcze bardziej ekscytujące i nieprzewidywalne, odpowiednio zaplanowana strategia obronna odeprze nawet przeważające siły wroga.
- Dwie Nowe lokacje.
- Zmiany oraz poprawki audio wizualne w tym również nowe animacje.
Niewątpliwie był to pracowity okres dla deweloperów a dokonane zmiany i nowości robią wrażenie, ale jest jeszcze wiele do zrobienia, aby gra była w pełni gotowa na wrześniowe testy alfa, na które zresztą wyczekujemy z zapartym tchem. Po więcej szczegółowych informacji zapraszamy na oficjalny portal Edengrad pod adresem edengrad.net