Nexon Europe rozpoczął potężną „Operation Janus”, która wprowadzi do sieciowego shootera Combat Arms zmiany w silniku graficznym, UI/UX oraz nowy system kojarzenia meczów.
Beta testy Operation Janus rozpoczną się przebudową oryginalnego silnika LithTech Jupiter, który będzie od teraz wspierał zaawansowane funkcje graficzne, porównywalne z nowoczesnymi silnikami gier. Gracze mogą wybrać pomiędzy oryginalnym lub zmodernizowanym silnikiem, pozwalającym użytkownikom o różnych ustawieniach graficznych grać na tym samym serwerze.
Na początku 2017 do gry dodana zostanie druga część Operation Janus, implementująca zmiany w UI/UX oraz kojarzeniu gier. Interfejs użytkownika będzie jeszcze prostszy w obsłudze dzięki zmianie w proporcji obrazu z 4:3 na 16:9, meczom dostępnym za pomocą dwóch kliknięć oraz możliwości tworzenia skrótów dopasowanych do gustu gracza. Proces ewolucji gry podsumowany zostanie nowym systemem kojarzenia meczów, który dostarczy graczom zbalansowaną rozgrywkę poprzez dobieranie ich z przeciwnikami o podobnym poziomie umiejętności.