Revelation Online

EN
MMORPG
Graj Teraz
6.4

User Avg

Revelation Online: Prezentacja klas postaci na nowym zwiastunie

Revelation Online

Wydawca My.com oraz deweloper NetEase przedstawiają klasy postaci w Revelation Online, zwiastun ukazuje role i styl gry prezentując klasy Revelation Online w akcji.

Każda klasa w Revelation ma do dyspozycji 12 głównych unikalnych klasowych umiejętności, 8 niepowtarzalnych umiejętności Fury i 6 umiejętności walki w powietrzu, które gracze będą poznawać, zdobywając kolejne poziomy. Do 40 poziomu punkty umiejętności rozdzielane są automatycznie, a dalej gracz może zadecydować sam, którą umiejętność chce rozwinąć. Na 49 poziomie gracze zyskują dostęp do dodatkowych gałęzi rozwoju podstawowych umiejętności, dzięki którym każda z nich staje się jeszcze bardziej niepowtarzalna.

Klasy w Revelation Online to:

  • Blademaster:  Jako druga linia obrony i specjalista od walki w zwarciu, zadaje obrażenia za pomocą bliźniaczych ostrzy i jest mistrzem ucieczki, co pozwala mu na przebijanie się przez fale wrogów. Podatny na ataki dystansowe.
  • Vanguard: Zakuty w stal rycerz, specjalista od walki w zwarciu. Jego główną siłą jest walka na wyniszczenie, a nie zadawanie ogromnych obrażeń.
  • Swordmage: Dzierżący miecz mag, specjalizujący się w zadawaniu obszarowych obrażeń. Całą swoją energię skupia na opanowaniu żywiołów, czyni go to podatnym na skoncentrowane ataki.
  • Occultist: Dysponuje całym arsenałem mrocznych ofensywnych zaklęć: zadaje obrażenia czasowe, wykonuje ataki obszarowe i odciąga przeciwnikom zdrowie. Occultist potrafi również uzdrawiać członków drużyny.
  • Spiritshaper: Jako przywoływacz i uzdrowiciel jest prostą w obsłudze klasą i posiada rozwinięte umiejętności przetrwania. Za oferowane wsparcie i zadawane obrażenia jest on wysoce cenionym członkiem zespołu.
  • Gunslinger: Z wysoką precyzją poluje na pojedyncze cele z dystansu lub, używając zaawansowanej broni średniodystansowej, sieje spustoszenie w szeregach wroga. Gunslinger posiada kilka umiejętności kontrolowanych i jest zdecydowanie mniej efektywny w walce w zwarciu.