Podczas aktualnie trwającej przerwy technicznej, do gry Orcs Must Die! Unchained trafi ogromna porcja nowości oraz zmian wchodzących w skład aktualizacji 1.2. Przerwa techniczna na skutek wprowadzania tak dużej zawartości będzie trwała o wiele dłużej niż zazwyczaj, rozpoczęto o godzinie 7:00.
W skład update 1.2 wchodzi wiele elementów takich jak nowa mapa, zmiany balansujące, przeróbki mniejsze lub większe w trybach gry oraz interfejsie. Pozwólcie, że przejdziemy od razu do najważniejszych nowinek, czyli nowego czempiona oraz kompletnie przebudowanego systemu Craftingu.
Bloodspike, jest dowódcą świetnie odnajdującym się w centrum bitwy, jego główną zaletą jest wspomaganie siepaczy podczas szturmu na fortece wroga. Aby utrzymać swoją siłę ataku, zjada swoich poległych towarzyszy, co daje mu moc i gwarantuje wykonywanie rozkazów. Bohater ten, dopóki pozostaje otoczony oddziałami siepaczy stanowi poważne zagrożenia dla przeciwników.
Zmiany w systemie Craftingu są bez wątpienia najważniejszym elementem update 1.2. Deweloperzy słuchając głosu społeczności Orcs Must Die! Unchained, postanowili w znacznym stopniu uprościć proces wytwarzania kart. Wiele aktualnie dostępnych surowców zostanie usunięta z gry, czego efektem będzie o wiele łatwiejsze wytwarzanie nowych kart. Nie musimy się martwić, że nasze nazbierane surowce znikną nam z plecaka wraz z tymi zmianami, ponieważ wszystkie usunięte materiały zostaną automatycznie zamienione na nowe odpowiedniki.
Bardziej szczegółowe informacje na temat aktualizacji 1.2 znajdziecie TUTAJ