Nexon nawiązuje współpracę z PlayFusion oferującą rozszerzone doświadczenia z gier

Nexon nawiązuje współpracę z PlayFusion oferującą rozszerzone doświadczenia z gier

NEXON Korea, ogłasza podjęcie współpracy strategicznej z PlayFusion Limited (“PlayFusion”). Dzięki temu partnerstwu gracze będą mogli bardziej zaangażować się w wirtualny świat, poprzez pakiety bohaterów i akcesoria.

PlayFusion jest innowacyjną firmą gamingową założoną w 2015 przez były zarząd Jagex Games Studio – pochodzącącego z U.K. i zajmującego się grami online na PC studia. Sama PlayFusion zajmuje się branżą Toys-to-Life, która stosuje technologię rzeczywistości rozszerzonej
w celu połączenia gier z zabawkami. Rynek Toys-to-Life był wart w 2015 roku około 3 milionów dolarów. Do roku 2018 spodziewany jest przyrost do około 9 milionów dolarów, co stanowi około 11% ogólnej branży zabawkarskiej.

PlayFusion oferuje rozszerzone doświadczenia z gry poprzez innowacyjną interakcję między światem realnym i wirtualnym. Współpraca pomiędzy Nexon i PlayFusion zaowocuje wzbogaceniem portfolio o tego typu unikatowe doświadczenia, włącznie z technologią umożliwiającą skanowanie świata rzeczywistego postaci i kart bohaterów, które następnie wyświetlane na ekranie staną się częścią gry.

“Dzięki tej współpracy gry staną się jeszcze bardziej dynamiczne i ekscytujące. Zdolność Nexona do tworzenia i rozwijania odnoszących sukces gier oraz doświadczenie PlayFusion w konsolidacji gier
z figurkami i akcesoriami zaowocuje współpracą, która pozwoli nam dostarczyć bardziej emocjonujący produkt” – Stwierdził Owen Mahoney, prezes i CEO Nexona

“PlayFusion czuje się zaszczycony możliwością współpracy z Nexonem, światowym autorytetem szanowanym w branży gamingowej, który docenił znaczenie i potencjał transmedialnego obszaru rozrywki. Będziemy kontynuować współpracę z naszymi partnerami, aby doprowadzić do większego zaangażowania odbiorców poprzez płynne połączenie wielu tradycyjnie odmiennych branży, takich jak film i telewizja, wydawnictwa, zabawki i gry oraz różnych produktów konsumenckich. Wspólnie stworzymy nowe jutro rozszerzonych doświadczeń z gry.” – Powiedział Mark Gerhard, CEO
i współzałożyciel PlayFusion.